وبلاگ بیت دیفندر

اخبار ، دیدگاه ها و نگرش کارشناسان بیت دیفندر

چطور بیت‌دیفندر در عصر دیجیتال به حفظ حریم شخصی شما کمک می‌کند؟

در گروهاخبار ایدکو، ۱۴۰۱/۱/۱۵

تحقیقات نشان می‌دهد که کاربران اینترنت بیش از حد به توانایی خود در محافظت از حریم خصوصی و امنیت آنلاین خود اطمینان دارند. سال گذشته، Bitdefender از شرکت مشاوره iSense Solutions خواست تا رفتارهای آنلاین را در مورد حفاظت از داده‌ها، هویت دیجیتال و مدیریت دستگاه اندازه‌گیری کند. ما رفتار پرخطری را در میان اکثر مصرف‌کنندگان پیدا کردیم، به طوری که از هر 10 کاربر، 6 کاربر در طول 12 ماه حداقل با یک تهدید سایبری به دلیل نقض داده‌ها، ردیابی، اشتراک‌گذاری بیش از حد داده‌ها (از جمله به اشتراک گذاری رمز عبور) و سایر تهدیدات مدرن مواجه شدند. در عین حال، بسیاری هنوز از راهکارهای امنیتی اختصاصی اجتناب می‌کنند، و برخی معتقدند که فروشندگان آنتی‌ویروس تنها به دنبال پول هستند. فقط 11 درصد از پاسخ‌دهندگان در این مطالعه را می‌توان از نظر اقدامات امنیت سایبری "امن" توصیف کرد. فناوری‌ها و راهکارهای بیت‌دیفندر با طراحی با امنیت و حفظ حریم‌خصوصی طراحی شده‌اند و تمام نیازهای دیجیتالی شما را برآورده می‌کنند، خواه طرفدار رسانه‌های اجتماعی باشید و خواه خریدار دستگاه‌های الکترونیک، گیمر باشید (یا حتی کاربری معمولی).  برای بازگرداندن حریم خصوصی خود نیازی به آنلاین شدن کامل یا کنار گذاشتن دستگاه‌های هوشمند خود ندارید. بیت‌دیفندر از ردیابی آنلاین گرفته تا تهدیدات الکترونیکی ترسناک و جعل شبکه‌های اجتماعی، مجموعه ای جامع از راهکارهای امنیتی و حفظ حریم خصوصی را برای همه ارائه می‌دهد. در ادامه با ما همراه شوید تا توضیح دهیم چطور بیت‌دیفندر در عصر دیجیتال به حفظ حریم شخصی شما کمک می‌کند.

بسته تمام امنیتی

نرم‌افزار مخربی که به رایانه یا دستگاه هوشمند شما نفوذ می‌کند می‌تواند منجر به خطرات جدی حفظ حریم خصوصی و به خطر انداختن داده‌های شخصی شود. Bitdefender Total Security از داده‌های ذخیره شده محلی شما در برابر دزدان سایبری و افراد مخرب با مکانیسم‌های پیشرفته تشخیص تهدید محافظت می‌کند که حتی تهاجمی‌ترین و مخرب‌ترین تهدیدات الکترونیکی مانند باج‌افزار را شناسایی و مسدود می‌نماید. مجموعه تمام امنیتی ما با تمام سیستم عامل های اصلی سازگار است تا اطمینان حاصل شود که دستگاه‌های Windows، Android، macOS و iOS شما عاری از بدافزار باقی می مانند. علاوه بر مقابله با تهدیدات جدید و موجود، فناوری‌های ضد فیشینگ و ضد کلاهبرداری بلافاصله تمام لینک‌های آلوده شناخته شده و هر وب‌سایتی را که ممکن است سعی در کلاهبرداری از شما داشته باشد مسدود می‌کند.

آزادی دیجیتالی بیشتر با Bitdefender VPN

افزودن VPN به جعبه ابزار دیجیتالی شما می‌تواند حریم خصوصی و امنیت شما را با رمزگذاری و هدایت ترافیک شبکه شما افزایش دهد. Bitdefender VPN به شما امکان می‌دهد اتصال اینترنتی خود را ناشناس کنید تا اشخاص طرف سوم از جمله ISP شما نتوانند عادات مرور شما را ببینند. حتی به شما امکان می‌دهد برای دسترسی به وب سایت ها و پلتفرم‌های پخش جریانی مورد علاقه خود محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید. برای تجربه وبگردی بدون وقفه و بدون ردیابی، Bitdefender VPN یک ماژول داخلی مسدودکننده تبلیغات و ضد ردیاب را برای سیستم عامل های ویندوز ارائه می‌دهد که براحتی متناسب با مرور شما تغییر می‌کند.

بدرود مدیریت ضعیف پسورد آنلاین

ذخیره کردن رمزهای عبور مستقیماً در مرورگر شما می‌تواند خطرناک باشد، بخصوص اگر دستگاه شما توسط عوامل مخرب به خطر افتاده یا اگر دستگاه را به اشتراک بگذارید. Bitdefender's Password Manager یک ابزار چند پلتفرمی است که از قوی‌ترین الگوریتم های رمزنگاری شناخته شده برای کمک به ذخیره و مدیریت تمام رمزهای عبور آنلاین خود استفاده می‌کند. با استفاده از ابزار اختصاصی مدیریت رمز عبور، می‌توانید گذرواژه‌های قوی و پیچیده‌ای ایجاد کنید که بالاترین استانداردهای امنیتی را داشته باشند، چه از Windows، macOS، Android یا iOS استفاده می‌کنید. ورود به سیستم براحتی با کمک یک رمز عبور اصلی مدیریت می‌شود، در حالیکه گزینه تکمیل خودکار مدیریت هویت های آنلاین را ساده می‌کند. حفظ حریم خصوصی شما نگرانی اصلی ما است و همه داده‌ها به صورت محلی رمزگذاری می‌شوند تا هیچ کس دیگری به آن دسترسی نداشته باشد. Bitdefender Password Manager حتی به امنیت تجربه خرید آنلاین شما کمک می کند و از جزئیات کارت اعتباری شما در برابر چشمان کنجکاو محافظت می‌کند.

چک‌آپ وضعیت حریم شخصی و نظارت بر هویت دیجیتالی شما

وقتی صحبت از حریم خصوصی آنلاین شما به میان می‌آید، هویت‌های دیجیتالی آشکار و مدیریت‌نشده پیامدهای گسترده‌ای دارند. خواه دلیل اشتراک‌گذاری بیش از حد اطلاعات باشد و خواه یا قربانی نقض داده شدن بهرحال سلامت مالی شما ممکن است در خطر باشد مگر اینکه یک رژیم بهداشتی سایبری مستحکم را اتخاذ کنید، از جمله تشخیص میزان هویت دیجیتالی خود و خطرات مربوط به حریم خصوصی. افراد بدخواه اغلب از اشتراک گذاری بیش از حد شما سود می‌برند که بر حریم خصوصی، شهرت و امور مالی آنلاین شما تأثیر می‌گذارد.

 

Bitdefender Digital Identity Protection به شما امکان می‌دهد کنترل را در دست گرفته و ردپای دیجیتالی خود را به حداقل برسانید. با نظارت 24 ساعته و 7 روز هفته، هشدارهای بی‌درنگ برای تهدیدات حریم خصوصی، و حتی تنظیمات حریم خصوصی و تبلیغات خود را در تمام پلتفرم‌های رسانه اجتماعی مورد علاقه‌تان مدیریت کنید. ابزار اختصاصی حریم خصوصی اطلاعات خصوصی شما را به صورت آنلاین، در مجموعه‌های قانونی و غیرقانونی داده‌ها و موارد اقدام با یک کلیک پیدا می‌کند که به شما اجازه می‌دهد هر گونه تهدیدی را که برای حریم خصوصی خود تهدید می‌کند، ببندید. علاوه بر تجسم نقشه‌ای از ردپای دیجیتالی خود که به شما امکان می‌دهد از قرار گرفتن در معرض داده‌های شخصی و خطرات حریم خصوصی دوری کنید، همچنین می‌توانید هر جعل هویت شبکه‌های اجتماعی را که می‌توانند از نظر احساسی به شما آسیب بزنند یا شهرت شما را تخریب کنند، تعقیب کنید.Bitdefender Premium Security، بسته امنیتی و حریم خصوصی کاملاً جدید ما 3 در 1 را بررسی کنید تا از محافظت بدون وقفه بدافزار در کنار راه حل VPN و مدیریت رمز عبور بین پلتفرمی برای پوشش نیازهای امنیتی و حریم خصوصی خود بهره مند شوید. اگر ردپای دیجیتالی شما کمی بیشتر به TLC نیاز دارد، نگاهی به Bitdefender Digital Identity Protection بیندازید تا از نقض داده‌ها مطلع شده و در مورد شخصیت دیجیتال خود بیشتر بدانید.